Molt bon estiu, famílies!

Ha sigut un curs atípic, no ho negarem. I ple d’entrebancs, també. Però som escola de reptes i podem dir que aquest repte també l’hem superat. Fent pinya, com més ens agrada. Alumnes, famílies i equip de l’escola.

Ja sabeu que aquest ha estat el 30è aniversari de la nostra escola i això s’havia de celebrar, malgrat tot. De forma diferent, és cert, però amb la mateixa il·lusió i amb la mateixa energia. O més.

Des de l’escola us hem preparat una sèrie de petites sorpreses, com a regals d’aniversari. Recordeu els Bibliocromos? Nosaltres no ens hem oblidat i pensem que us farà molta il·lusió veure i jugar al què us hem preparat. A més, no podíem marxar sense música. Amb alegria. Amb la cançó de l’escola, en una edició especial que ha fet el músic Pepe Vega. El hit de l’estiu!!!

Esperem que gaudiu molt aquestes sorpreses i que tingueu un molt bon estiu.

Moltes gràcies per tot i molta salut, famílies!