Matrícula del nou alumnat, del 13 al 17 de juliol

Hola, famílies!

Ja s’ha publicat la llista definitiva amb els noms dels nous alumnes que el curs vinent formaran part de l’Escola Collbaix. En tenim 25 de P3 i un de 5è. A tots i totes us donem la benvinguda!

Ara, ens posarem en contacte amb les famílies i us explicarem tots els detalls i la documentació que haureu de portar per a formalitzar la matrícula. Les famílies que no van fer la preinscripció al nostre centre, us hauríeu de posar en contacte amb nosaltres a través del correu de l’escola:

ecollbaix@ecollbaix.cat

El període de matrícula serà del dilluns 13 al divendres 17 de juliol. Cal demanar cita prèvia a mfern376@xtec.cat.

Si alguna família ha obtingut plaça d’ofici a la nostra escola i vol presentar una reclamació, es pot posar en contacte amb nosaltres a través dels dos correus electrònics anteriors. Teniu fins aquest divendres, 10 de juliol, per a fer reclamacions.

Moltes gràcies.