La pel·lícula de la cantata d’ Infantil

Hola, famílies.

Avui tanquem el segon trimestre i res millor que fer-ho amb la presentació d’un nou repte escolar, en aquest cas de l’alumnat d’Educació Infantil, que va representar davant de les famílies l’obra “De què fa gust la lluna?”

Teniu a punt les crispetes? Doncs només us queda gaudir d’aquesta meravella dels més petits de la família.

Gràcies a la Marta Salgado de Lens Moon Films per aquesta nova joia audiovisual. I gràcies també al Josep Maria Fuentes per les fotografies, captant els millors moments de l’espectacle.

PEL·LÍCULA