22 de març, portes obertes

Com cada any, els centres educatius de Catalunya obren les seves portes perquè les famílies puguin conèixer de primera mà quins són i com són els projectes educatius i les instal·lacions de cada escola.

L’escola Collbaix obrirà les seves portes el divendres 22 de març a les 5 de la tarda.

La jornada constarà de dues parts: a la primera, farem una explicació sobre els trets més característics de la nostra escola. A la segona, ens dividirem en tres grups i anirem a fer un “tour” per les instal·lacions de l’escola. D’aquesta manera podreu demanar dubtes i/o aclariments i tenir una atenció més personalitzada.

Si no us ho podeu combinar amb familiars o amics, l’escola oferirà un servei de cangur gratuït que vetllarà pels vostres fills mentre duri la jornada.

Us hi esperem!