Hem guanyat un Premi Baldiri Reixac!!!

Hem guanyat un premi Baldiri Reixac!!!

Quina il·lusió i quin orgull comprovar com es posa en valor la fantàstica tasca que va fer l’alumnat de 3r amb el seu repte: la Cantada de Nadales a la Residència d’Avis de Sant Joan. Dediquem aquest guardó a tots els residents de L’Atzavara i al personal que hi treballa. En un any tan complicat per culpa de la covid, la gent gran es mereixia un homenatge com aquest, i ha estat gràcies als més joves.

Felicitats, Sargantanes! Felicicitats a l’equip de mestres que ho ha fet possible.

Gràcies a la Biblioteca Cal Gallifa i a Ràdio Sant Joan per fer-ne difusió. I gràcies a la Fundació Carulla per aquest reconeixement i per fomentar les arts i la cultura com a motor de transformació social.

I, com sempre, gràcies a les famílies pel seu acompanyament i col·laboració. Seguim.

Feu clic a la foto per a gaudir de l’emotiu repte de la classe de 3r: un àudio conte il·lustrat pel propi alumnat que es diu “Cinc dies per a Nadal”.