Cantaxics, superat!!! Quins artistes aquesta colla de 1r!!!

Estimada família de la Collbaix,

Ja podem dir que hem superat tots els reptes d’aquest curs!!! Enhorabona a tot l’equip de mestres pel seu esforç i dedicació, gràcies famílies per la vostra implicació i col·laboració i, sobretot, gràcies als alumnes per la seva paciència infinita, pel seu talent i per les seves ganes de seguir aprenent malgrat les circumstàncies. Entre tots i totes, ho hem aconseguit!!!

L’art i la cultura han seguit sent pilars fonamentals de l’escola, i ens sentim molt satisfets que ens n’haguem ensortit malgrat totes les adversitats.

Efectivament ha estat un èxit col·lectiu i el darrer grup en posar-hi el seu gra de sorra ha estat la classe de 1r, Les Alzines. Amb una espectacular adaptació de la cantata “El nen enamorat de la lluna”, els més petits del grup de mitjans han recuperat un Cantaxics que ja s’havia fet anteriorment i l’han revisat de forma multidisciplinar: música, dansa, cant, arts plàstiques i, sobretot, molt “flow”. Crispetes a punt? Que gaudiu molt del darrer repte del curs: “El nen enamorat de la lluna”. Feu clic a la foto per a veure’n el vídeo. També es van fer fotos per a immortalitzar aquesta cantata, gentilesa de Sílvia Martí. Moltes gràcies.