Amb tots vostès… el Repte de 5è!

Benvolgudes famílies!

En una Diada de Sant Jordi tan especial com la d’avui és un autèntic plaer poder-vos presentar el repte de 5è: EL MAR CONTAMINAT.

Es tracta d’una fantàstica obra de titelles que ha estat escrita i interpretada pels propis alumnes. Però res d’això hagués estat possible si no fos per la Fundació La Roda, que ens va posar en contacte amb la Companyia Patawa, que ens ha assessorat i ajudat moltíssim al llarg d’aquest projecte. Gràcies per tant, Esther!

Si feu clic a la foto següent hi trobareu dos vídeos: en un hi ha la representació i en l’altre, un reportatge en què tot l’alumnat i la resta de persones implicades. Un treball magnífic que podreu gaudir a les vostres pantalles gràcies, novament, a Lens Moon Films. Una altra joia d’aquesta empresa santjoanenca tan professional com eixerida.

I si feu clic aquí podreu veure l’album de FOTOS.

Crispetes a punt? Que comenci l’espectacle amb… EL MAR CONTAMINAT.