Repte de 6è: Els Pastorets!

Ja tenim aquí el repte de reptes, Els Pastorets de l’Escola Collbaix, aquell repte on els alumnes i mestres de sisè, acompanyats per tota la comunitat educativa, mostren dalt de l’escenari, la tasca que, com a grup, han anat fent durant tot el trimestre.

És un treball integral, de cohesió de tot l’alumnat, famílies, personal docent i no docent…estem molt orgullosos, com cada any, del resultat d’aquests pastorets i per això, volem que torneu a gaudir-lo.

Per veure el VIDEO DE PASTORETS,  CLIQUEU AQUÍ.

Per veure les FOTOS DE L’ASSAIG, CLIQUEU AQUÍ, Per veure les FOTOS DE PASTORETS, CLIQUEU AQUÍ

Enhorabona a tothom!