P4 – FEM LA MURALLA DEL CASTELL

Fem dos grups i cadascun fa una muralla. Un grup la fa de peces de Lego i l’altre grup, de peces de fusta. Entre tots ens hem de posar d’acord com la farem. Hem de dialogar i anar provant i decidint com l’anem fent. Això ens ajuda a saber posar-nos al lloc dels altres i acceptar les idees dels nostres companys i companyes, que no sempre és fàcil.

Mica en mica es va construint aquesta muralla i estem molt contents de fer-ho plegats. Ens engresquem i hi posem animals i la gent del poble. Després veiem que hem fet un gran treball cooperatiu. Estem molt i molt contents.

Treball cooperatiu

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>