6è – Fundació Folch i Torres

Avui hem tingut el plaer de conèixer en Lluís Folch, el nét de l’escriptor Josep Maria Folch i Torres, l’escriptor per a infants i joves més popular de Catalunya, principal col·laborador del setmanari “En Patufet” i l’autor més prolífic del teatre català per a infants.

La Fundació Folch i Torres està situada al Castell de Plegamans, al municipi de Palau-solità i Plegamans (Vallès Occidental). Ens ha agradat molt poder fer aquesta visita i hem fet moltes preguntes sobre l’escriptor. Quin luxe poder seure a la seva cadira, i a la taula on tantes hores va passar escrivint. Hem estat a casa del creador d'”Els Pastorets”!!!

Voleu veure fotos? Doncs…cliqueu aquí!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>