Setmana Cultural i els Jocs Florals

Tot i que la setmana cultural ja ha passat, no ens hem oblidat de la tradició dels Jocs Florals, on els i les alumnes han elaborat diversos textos escrits per al concurs.

Des de p5, on han elaborat un conte col·laboratiu, fins a 6è de primària que han fet poesies, tots i totes s’han esforçat molt per a què la seva obra fos l’escollida pel jurat format pels mestres de l’escola. Aprofitant l’acte, els i les alumnes de 2n de primària, han escenificat la llegenda de Sant Jordi i ho han fet molt bé!

Cada curs va fer un motiu de la festa de Sant Jordi, algunes classes van fer punts de llibre, roses…

Volem agrair a l’Escola Cèlia Artiga la participació durant la setmana cultural ja que van venir els alumnes de 5è per fer un partit de futbol amb els nostres alumnes.

El resultat va ser el de menys, ja que ens ho vam passar molt bé!

Ah! i els nostres alumnes de 6è també van jugar contra els mestres de l’escola.

Aqui en teniu les fotografies!

Setmana Cultural 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *