CENTRE D’ESPORTS TORTOSA

El diumenge dinou de juny i en el transcurs del dinar cloenda del club d’handbol de la ciutat, l’AMPA i l’Escola van ser premiats amb el “XIVè premi Cucafera” amb el qual el Centre d’Esports Tortosa reconeix la tasca feta per persones/institucions que donen suport a l’esport de l’handbol a la nostra ciutat.

En aquest cas vam ser premiats en haver col·laborat en la promoció de l’handbol al centre des de fa ja onze anys de manera consecutiva i sense interrumpcions facilitant així el fluxe de jugadors/ores al club quan acaben la seva escolaritat, de la mateixa manera que aquests exalumnes es retroben al centre com a monitors i formadors del nostre alumnat.