FESTA D’ACOMIADAMENT

El dia 21 de juny l’alumnat de sisè va poder gaudir de la seva festa d’acomiadament.

Van acompanyar i amenitzar l’acte amb diverses actuacions: la coral de l’escola que va interpretar les cançons “Tutira Mai” i “La colla del Follet Valent” i la representació de l’obra de teatre “El llibre de la Selva” per part de l’alumnat de primer de primària.

A continuació, els/les alumnes de sisè van voler recordar el seu pas per l’escola amb diferents frases, agraint el seu recorregut per la mateixa. Tot seguit, es va realitza l’entrega de les orles i el CD editat per a tal moment.

Per finalitzar l’acte, els grans protagonistes es van voler acomiadar amb la cançó de Jaume Sisa “Qualsevol nit pot sortir el sol” i amb el visionat del CD.

Es va complementar l’acte amb un piscolabis organitzat per l’AMPA de l’escola.