Jornada de Portes Obertes 24

El passat dissabte 24 de febrer vam realitzar la Jornada de Portes Obertes amb activitats per a tot el barri.

Rua de Carnestoltes

El passat divendres 9 de febrer vam recuperar la tradicional rua de Carnestoltes pels carrers del barri.

Us deixem una mostra de l’esdeveniment i us agraïm la vostra assistència.

En breu també podreu veure les fotografies de grups als blogs de les classes.

Fi del primer trimestre

A continuació us oferim un recull de fotografies dels diferents concerts de Nadal que hem realitzat els darrers dies.
Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos unes bones festes i recordar-vos que el proper trimestre començarà el dilluns 8 de gener a les 9 del matí.

Santa Cecília

El passat dimecres 22 de novembre, vam realitzar el tradicional concert de Santa Cecília, amb la participació de tots els cursos de l’escola.

Inici del curs 23-24

Des de l’escola us volem recordar que, a Sabadell, el curs començarà aquest dijous 7 de setembre.

L’horari serà complet des del primer dia, de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30.

Podeu consultar el calendari escolar aquí.

Aprofitem per informar-vos de les reunions d’inici de curs:

I4: 27 de setembre

I5: 26 de setembre

1r: 18 de setembre

2n: 20 de setembre

3r: 21 de setembre

4t: 13 de setembre

: 19 de setembre

: 14 de setembre

Totes les reunions seran a les 16:45.

Fi del curs

Amb aquest video l’equip docent de l’escola Cifuentes us desitja un molt bon estiu.

El proper curs començarà el dijous 7 de setembre a les 9 del matí.

Últim dia del curs 22-23

Com és tradicional, el darrer dia de curs vam realitzar una jornada de jocs a les aules.
Aquest cop, gràcies a l’AMPA, vam poder gaudir també d’una selecció de jocs al pati.
A continuació us oferim un recull de fotografies.

Jocs Florals 2023

El passat dilluns 24 d’abril, vam realitzar la cerimònia d’entrega de premis dels Jocs Florals 2023.

Educació Infantil va participar en la categoria de dibuix i Educació Primària en les categories de prosa i poesia. A continuació teniu un recull dels alumnes premiats.

Jornada de Portes Obertes

El passat dissabte 25 de febrer vam realitzar la Jornada de Portes Obertes amb activitats per a tot el barri.

Rua de Carnestoltes

El passat divendres 17 de febrer vam recuperar la tradicional rua de Carnestoltes pels carrers del barri.

Us deixem una mostra de l’esdeveniment i us agraïm la vostra assistència.

En breu també podreu veure les fotografies de grups als blogs de les classes.