UN REGAL MOLT ESPECIAL (1R)

Els nens i les nenes de 1r hem rebut un regal molt especial, un DIARI DE LECTURES, que ens acompanyarà al llarg de tota la Primària i on podrem guardar tots els llibres que anem llegint.

D’aquesta manera quan marxem de l’escola, podrem recordar aquells llibres estimats que més bones estones ens han fet passar.

En el diari podrem afegir valoracions, sentiments i comentaris, que de ben segur quan els tornem a llegir ens transportaran novament als bons moments viscuts.

Aquest curs, com a escriptors novells que som, farem el recull de llibres, enganxant petites portades de tots aquells llibres que anem llegim. Al final de cada trimestre, triarem el nostre preferit i explicarem breument per què l’hem triat. Anotarem què és el que més ens ha agradat, què ens ha sorprès, què hem sentit mentre el llegíem o qualsevol apunt que sigui significatiu per a nosaltres.

A l’aula, cada alumne té un camí lector on, cada setmana, va enganxant les portadetes dels seus llibres preferits. Després aquestes portadetes són les que enganxarem al nostre diari de lectures. Aquest camí que anem construint al llarg del curs, deixa entreveure quin és el nostre perfil lector, quin tipus de llibres ens agraden més, quins són els temes que més ens interessen, …

Els llibres són una finestra oberta al món. Llegir ens fa pensar, ens permet viatjar a terres llunyanes sense sortir de casa i ens ajuda a escriure i a parlar millor. Així com també, ens ofereix la possibilitat de compartir bons moments en família.

Per veure algunes imatges, cliqueu AQUÍ.