SOM AQUÍ /guia d’acompanyament emocional

Des de l’escola sabem que son dies complicats, estranys i de vegades surrealistes. Sempre hem estat aprop, i ara, tot i que encara no puguem ser-hi de presència, volem que ens hi seguiu sentint.

És per això compartim aquest recull de recursos d’acompanyament emocional,  perquè les famílies que necessiteu tibar d’algun dels temes pugueu fer-ho quan ho necessiteu.

1. Confinament: com treballar els efectes que té en els infants?

2. Desconfinament progressiu: com acompanyar-lo?

3. Recursos mindfulness per nens i nenes molt actius

4. Afrontament del Dol

5. Infants amb TDAH i confinament

Aquesta és una selecció extreta de la Guia d’acompanyament emocional per alumnat i famílies, que ha elaborat l’EAP aquests dies amb una selecció d’articles que han fet el col·legi oficial de psicòlegs.

Esperem que us aporti un polsim de primavera per aquests dies grisos.

SEGUIM AQUÍ!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *