Nous espais a l’escola! (xerrada + inauguració)

Ja tenim apunt els nous espais de l’escola: la planta dels Mitjans!

Hem estat uns quants mesos atrafegats amb reformes, però finalment aviat podrem compartir amb les famílies una visita d’inauguració, i deixar-ho tot llest perquè al setembre els i les alumnes en puguin gaudir!

Abans de la visita, l’AMPA ens convida a una xerrada sobre xarxes socials i videojocs:

Un cop feta la xerrada, doncs, sobre les 19:30 anirem a visitar els nous espais, que han estat possibles gràcies al fet que AMPA, famílies, Ajuntament i escola, hem unit esforços per fer-ho realitat. Gràcies a tothom!

Escola Cérvola Blanca