Diada de Sant Jordi a l’escola

Enguany el dia de Sant Jordi ha caigut en dilluns i l’hem pogut celebrar a l’escola. Al matí la Laia ens va explicar un conte i vam fer una dinàmica a partir d’aquest. També vam anar a visitar la parada que havien muntat l’AMPA i els alumnes de sisè. Allà tothom va poder comprar un llibre per a ell.

A la tarda els nens i nenes de la classe de les Ondines ens van representar una adaptació molt original de la llegenda de Sant Jordi i en acabar ens vam poder fer fotos amb un photocall que ens havíen preparat els alumnes de la classe de les Moires.

A continuació teniu totes les fotos d’aquesta Diada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *