Assemblea de pares i presentació del curs

Divendres 24 de setembre va tenir lloc l’Assemblea de pares i mares de l’escola, amb l’assistència de més de 50 famílies, i vam tractar temes com:

• Benvinguda al nou curs, presentació dels mestres i de l’equip directiu
  • “Cap on anem”: una pinzellada sobre el punt on es troba el nostre projecte educatiu (també podeu veure-ho a l’apartat MENÚ /Projectes d’escola )
  • Repàs dels resultats acadèmics, i evolutiu satisfactori del centre
  • Logística del dia a dia
  • Repàs dels apartats de la web, recordeu que a la part superior dreta teniu els apartats de les diferents Comunitats, i a MENÚ teniu també diferents pestanyes amb informacions diverses.
  • Vídeo i reflexió entorn a “com aprenem” (https://www.youtube.com/watch?v=QiRqCKUiRDc)
    i anotacions de les famílies al mural d’inici de curs:

Gràcies per ser una peça clau en el camí de l’escola!