Tertúlia virtual amb en Carles!
Benvolgudes famílies! Ens fa il·lusió dir-vos que hem pogut lligar una sessió de Tertúlia amb el Carles Parellada per tancar el curs, que es farà telemàticament donades les circumstàncies. Hi esteu totes i tots convidats! Si hi voleu participar només heu d’enviar un correu a l’escola (a8026956@xtec.cat) indicant “vull participar a la tertúlia“, i comentant […]
Tertúlia virtual amb en Carles! Llegeix més »









