Reobertura de l’escola

Benvolgudes famílies,

El Departament prepara la reobertura de centres escolars per quan els territoris vagin entrant en fase 2 de desconfinament. També deixa clar, però, que el curs conti-nua desenvolupant-se telemàticament fins el 19 de juny i que les mesures de presencialitat al centre són excepcionals i no continuades.

Les escoles públiques de Lleida considerem que és prematur i innecessari obrir els  centres i posar en risc els alumnes, sobretot els més petits, i indirectament la resta de persones del seu entorn, familiars i mestres.

Feta aquesta consideració us comuniquem que complirem, de manera molt estricta, les instruccions que dona el Departament d’Educació.

• Només s’atendrà els alumnes d’infantil que els seus progenitors (els dos), hagin d’assistir presencialment al lloc de treball i no tinguin possibilitat de flexibilitzar aquesta presència. (Caldrà presentar un certificat/declaració responsable que acrediti aquesta situació.)
  • Es realitzaran tutories personalitzades amb els alumnes de 1r i 5è, a criteri del tutor/a de l’escola o a petició de les famílies, havent concertat dia i hora prèviament.
  • S’organitzarà alguna sessió presencial amb els alumnes de 6è, en grups de 13 com a màxim, per donar suport a la finalització de l’etapa i tancar l’acompanyament personalitzat del seu pas a secundària.

Tingueu present que:

• L’assistència a aquestes reunions i trobades és voluntària
  • No s’atendrà cap alumne que no compleixi amb els requisits de salut imprescindibles per entrar a l’escola i que no tingui el carnet vacunal al dia.

ORGANITZACIÓ D’ASSISTÈNCIA PRESENCIAL VOLUNTÀRIA A L’ESCOLA CERVANTES

15 JUNY 16 JUNY 17 JUNY 18 JUNY 19 JUNY
P3

2n

P3

P5

3r

P4

1r

4t

6è: 8 JUNY

HORARI: 9h-13h (P3-5è)

HORARI: 10h-13h (6è)

Us avisarem via telefònica, a les famílies, per assignar dia i hora de la tutoria via cita prèvia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *