Visita mestres d’Izmir, projecte Erasmus+

Durant aquesta setmana hem tingut la visita dels mestres de l’escola Mehmet Akif Ersoy Ilkokulo, d’Esmirna a Turquia.
Hem pogut compartir pràctiques i diferents maneres d’ensenyar, converses sobre les diferències i semblances entre les nostres cultures, hem pogut practicar una altra llengua. Ha estat una setmana plena d’experiències molt enriquidores… Llegeix més»

CARNESTOLTES

La setmana del 5 al 9 de febrer vam tenir una visita  molt especial, el REI CARNESTOLTES!!
Durant tota la setmana ens va donar tot de consignes esbojarrades per passar-nos-ho d’allò més bé!
I el divendres va arribar la consigna més divertida, cada grup ens vam posar… Llegeix més»

ANEM A FER D’ARQUEÒLEGS!

Els nens i les nenes de 3r hem anat aquesta setmana a l’Arxiu arqueològic. Ens ho hem passat d’allò més bé descobrint la feina dels arqueòlegs: hem pogut desenterrar restes de ceràmica d’un jaciment i classificar-les segons la seva època. També hem trobat ossos de veritat i… Llegeix més»

VIATGE A BERLIN, ERASMUS+

La Laia, la Gemma i l’Anna han dut a terme la tercera mobilitat dins del projecte Erasmus+. En aquest cas han assistit a l’Europass teacher academy de Berlin per dur a terme un curs titulat “The social, the emotional and the digital approach”. Ha estat… Llegeix més»

Visita al C.A.P

El dimarts 25 d’abril, els alumnes de cicle inicial vam fer una visita guiada al C.A.P de Rambla Ferran. Els diferents professionals que hi treballen ens van explicar el funcionament de les diferents àrees.

LA MONA

L’alumnat de Cicle Mitjà també hem celebrat la Mona. Primer, vam fer una llista de la compra amb tots els ingredients que necessitàvem. Després, vam anar a comprar-los al supermercat, i finalment, vam fer una Mona boníssima entre tots i totes! En voleu veure el… Llegeix més»

DigiPlanetarium

Els alumnes de l’escola La Seu Vella hem tingut la sort de viatjar per l’espai. Ens han instal·lat un planetari a la sala polivalent de l’escola i hem vist estrelles, planetes…etc. Gràcies al Jordi ens hem pogut endinsar en el món de l’astronomia.
Llegeix més»