Comunitat d’aprenentatge

JA SOM COMUNITATS D’APRENENTATGE!

El 31 de maig de 2013 vam celebrar la Festa de les Comunitats i vam votar en assemblea convertir-nos en Comunitats d’aprenentatge.

La festa va ser un gran èxit, amb tots els membres de la comunitat educativa i quasi totes les famílies de l’escola, amb la companyia de les diferents entitats del barri, representants de les diferents administracions, col·laboradors i voluntaris de l’escola i coneguts, que ens van acompanyar en un dia molt important per nosaltres.

La festa va començar amb un magnífic esmorzar on les famílies, voluntàriament, van portar diferents dolços, fets a casa, per compartir-los i menjar-los conjuntament al menjador de l’escola. Abans però, cada assistent, gran o petit, va deixar la seva empremta a l’arbre de les Comunitats, que des d’aleshores roman al despatx de l’escola i ens recorda cada dia, amb il·lusió, els moments viscuts aquell dia i ens ajuda a tirar endavant el nostre objectiu “JUNTS COMENCEM UN NOU CAMÍ PER UNA ESCOLA MILLOR”.

Després d’esmorzar vam iniciar l’assemblea on, després d’explicar a tota la comunitat el nostre objectiu, vam dur a terme la votació. Vam aprovar per unanimitat convertir-nos en Comunitats d’aprenentatge.

Tot seguit, ho vam celebrar amb una actuació de malabars i diferents jocs i tallers a la pista. Finalment, vam acabar la diada tots junts amb un dinar de germanor al pati.

No volem acabar sense agrair la col·laboració de totes les persones i entitats que ens van ajudar a fer que la festa fos un èxit: moltes gràcies!