VISITA A KALISZ (POLÒNIA), ERASMUS+

Durant la setmana del 7 al 12 d’abril de 2024, tres membres del Claustre de Professors, la Marionna, l’Anna Serrano i el Carles van realitzar una mobilitat a la localitat de Kalisz (Polònia) on van poder visitar i conèixer una escola que és la més antiga de la ciutat Szkoła Podstawowa Nr 1. Amb aquesta mobilitat vam poder conèixer les tradicions, cultura i l’idioma d’un país amb tanta història i tan interessant com Polònia. Ens van deixar participar de moltes classes com: literatura polonesa, matemàtiques, robòtica, educació física, psicomotricitat, anglès i, fins i tot, vam coincidir amb una jornada esportiva amb curses al parc de la ciutat. El proper octubre ens visitaran els professors polonesos d’aquesta escola i serà, sens dubte, una gran oportunitat per a què coneguin Lleida i la nostra escola. Moltes gràcies companys i companyes de Kalisz ! Bardzo dziękuję !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *