Documentació

La cultura digital apareix en pràcticament tots els documents bàsics del centre. A continuació es remarquen els aspectes més importants de cada un d’ells.

PEC

Bàsicament apareix en 2 aspectes:

Valors: Som una escola que estem oberts a les innovacions educatives que ens ajudin en l’acció docent tant als mestres com als alumnes en la millora de la qualitat docent i dels resultats educatius.

En relació al desenvolupament, aprenentatge i resultats acadèmics de l’alumnat: Ajustar l’acció educativa al marc canviant de les noves tecnologies, implementant i ampliant el projecte d’estratègia digital de centre.

NOFC

Bàsicament apareix en dos apartats:

• Detalla les funcions del coordinador/a digital.
  • Detalla els integrants i les funcions de la comissió digital i la periodicitat de les seves reunions.

PROJECTE DE DIRECCIÓ

El projecte de direcció planteja la creació de la comissió d’estratègia digital, que serà l’encarregada de definir la cultura digital del centre i assumeix els objectius, accions i planificació que ja està detallada en aquesta Estratègia Digital de Centre.