Una audició especial

El Marc i el Santi van vindre a l’escola amb els seus instruments: la guitarra i la caixa. Ens van cantar unes cançons d’Estopa, una rumba i d’altres… i després ens van deixar tocar a nosaltres els seus instruments.
Moltes gràcies per l’experiència, ens va agradar molt!.

Llegeix més»

BALDUFES

Aquesta tarda ens ha visitat el campió d’Espanya de baldufes i ens ha fet una demostració de tots els malabarismes que sap fer. Hem disfrutat molt!
Aquí en teniu una petita mostra.