L’ORQUESTRA SIMFÒNICA

El dimarts 17 de gener els nens i nenes de cinquè hem anat a l’audició “L’orquestra simfònica” a l’auditori, on hem pogut conèixer tots els instruments de l’orquestra simfònica del Conservatori de Lleida i les seves famílies.

Llegeix més»