enquesta jornada continuada

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, les escoles i instituts de Calafell i Segur han fet arribar una enquesta sobre la jornada continuada a les famílies dels seus centres.

El divendres que ve tenim una reunió per veure els resultats globals i decidir si es demana al Departament d’Ensenyament la jornada continuada pel curs vinent.

Aquí teniu els resultats de la nostra escola.

Resultats enquesta jornada continuada

1. Cristina

Bona tarda.

Els meus fills van a l’escola Josep Gras de Sant Llorenç Savall(Barcelona). A la nostra escola hi ha unes quantes famílies interessades en la Jornada Continuada i és per això que estem fent un recull d’opinions respecte el tema, a més de buscar informació per internet.
    No he pogut veure els resultats de la vostra enquesta passada a les famílies.
    No sé si em podríeu fer arribar una pauta per poder fer-la aquí, a la nostra escola. Si vàreu fer alguna reunió informativa abans…necessitem alguns passos per començar. Ens podríeu ajudar? Va ser a través de l’AMPA?

Us dono per avançat les gràcies!!!!

Cristina