CARNAVAL

Benvolgudes famílies,

Com ja us hem comunicat per escrit, el proper divendres 17 de febrer celebrem el carnaval a l’escola. A partir de les 15.30h farem una rua per dins el pati de primària, rebrem al Carnestoltes i escoltarem el sermó.

Totes les famílies esteu convidades i això sí, haureu de venir disfressats!!!!!!!! el tema d’aquest curs és l’espai!!!!!!!!!!!!

Us esperem a tots i totes!!!!!!

Us recordem també que el dilluns dia 20 de febrer és un dia festiu de lliure disposició del centre, de manera que l’escola estarà tancada.

Si cliqueu al link podeu veure les fotografies de les mares i ex-alumnes que han decorat l’escola de carnaval i els nens i nenes de sisè donant les ordres del carnestoltes a la resta de companys i companyes.

Fins divendres!!!!!!!!!!!!!!

Mares i ex-alumnes decorant i alumnes de sisè donant les ordres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *