Transport

Per fer la inscripció us heu d’adreçar a les dependències de via pública.

PLA DE FUNCIONAMENT DEL TRANSPORT ESCOLAR

ESCOLA CASTELL DE CALAFELL 2022/23

El servei de transport escolar està organitzat per l’Ajuntament de Calafell. El funcionament del servei de transport actualitzat, el trobareu al Pla Obertura, document annex a aquesta PGA.

Els alumnes que necessiten transport l’utilitzen dues o unes vegades al dia. Sempre van acompanyats per una monitora que els acompanya a l’entrada del centre i els recull a la sortida del mateix. La monitora no accedeix a l’edifici.

Normes generals

Els alumnes han de fer servir mascareta i se’ls prendrà la temperatura quan accedeixen a l’autobús.

• Els alumnes han de fer els trajectes asseguts i amb el cinturó de seguretat cordat.
  • Estar al lloc de recollida dels alumnes a les 12.20 h o 16.20 h.
  • Comptar els alumnes quan arriben al centre.
  • Passar llista abans de sortir del centre.
  • Comptar els alumnes al sortir del centre i també un cop estan tots al bus.
  • Fer la notificació per escrit a Via Pública i comunicar a la direcció del centre qualsevol mal comportament dels alumnes que es produeixi en el servei de transport. Notificar aquest comportament a la família.
  • Les famílies han de saber que el transport és un servei i que els alumnes han de tenir un bon comportament. En cas contrari hi ha la possibilitat que l’alumne no pugui utilitzar més el servei.
  • Les famílies han de notificar la monitora a la parada del bus qualsevol canvi referent als trajectes dels seus fills/es (si no agafarà el bus….)
  • Dirigir-se als alumnes amb educació i respecte.
  • Utilitzar el català com a llengua vehicular.
  • Les mestres han de notificar la monitora si hi ha algun alumne que ha marxat.

Organització del servei de transport

Entrades

1. El bus al carrer Andalusia, davant la porta de P4 i P5.
  2. Els alumnes baixaran del bus ordenadament. Els alumnes grans ajuden la monitora a portar els alumnes petits fins a la porta d’accés principal on es pren temperatura i es renten les mans.
  3. La monitora comptarà per tal d’assegurar-se que tots els alumnes estan al centre.
  4. Els alumnes de primària podran anar pel passadís i pujar a la seva aula. Els alumnes d’infantil van cap a les classes amb el secretari. Els alumnes de P3 s’esperaran amb la monitora i quan arribin els alumnes de tota la classe, donarà els alumnes del bus a la mestra.

Sortides

1. La monitora estarà al lloc de recollida (entrada principal), dels alumnes a les 16.20 h. Allà passarà llista i anotarà els alumnes que hi siguin.
  2. Tot seguit portarà els alumnes al bus. Pujaran primer els alumnes i després la monitora. Els alumnes s’asseuran i se’ls cordarà el cinturó.
  3. La monitora comptarà els alumnes per assegurar-se que són tots els que té a la llista.
  4. Marxa el bus.

DADES DEL TRANSPORT CURS 2021-22

NIVELL Nº ALUMNES TOTAL CICLE PERCENTATGE
P3 6 16 27,1%
P4 4
P5 6
1r 11 16 27,1%
2n 5
3r 8 16 27,1%
4t 8
3 11 18,1%
TOTAL 59 59

Aquest document ha estat aprovat pel Consell Escolar del Centre el dia 3 de novembre de 2020.