CELEBREM EL DIA DE LES LLENGÜES MATERNES

El 21 de febrer es celebra el Dia de les Llengües Maternes. Per celebrar-ho, l’alumnat de Primària hem fet una biografia lingüística.

L’activitat tractava de pintar uns ninots segons les llengües que sabem. Per fer-ho, teniem un codi segons el qual haviem de pintar d’un color determinat. Per exemple, el català de blau fosc, el castellà de rosa, l’anglès de verd fluix, l’àrab de groc, etc.

Després, vam enganxar tots els ninots al passadís de l’escola per fer un mural col·lectiu. Així, es pot veure quines llengües es parlen a l’escola Canigó.

Aquesta activitat creiem que és molt important per recordar que el 21 de febrer de l’any 1952 van morir 3 joves estudiants de Bangla Desh en defensa de la seva llengua. Creiem que tothom hauria de ser lliure per parlar la llengua que vulgui.