Celebrem Santa Cecília!

Aquest any hem hagut de celebrear Santa Cecília, patrona de la música, d’una manera diferent. Però això no ens ha impedit gaudir de la música.… Llegeix més»

Primeres passes amb Classroom

Benvolgudes famílies,
Ja us hem fet arribar l’adreça electrònica i la contrasenya perquè els vostres fills i filles puguin accedir a l’aula virtual de Classroom.
Aquesta és una eina de treball que s’utilitzarà en cas de confinament i per a possibles tasques puntuals per a fer a… Llegeix més»

Quan ve el temps de menjar castanyes…

Per fi ha arribat la castanyada! Després d’un inici de curs tan diferent ja tenim ganes de sortir a ballar i a menjar castanyes.
Quan vam ser-hi tots a classe, ens vam acabar de disfressar i vam baixar al pati. Com sempre vam ballar la dansa… Llegeix més»

Assemblea de l’AFA i eleccions a la Junta: és l’hora del relleu!

Dimecres 30 tindrà lloc l’assemblea de l’entitat. Aquesta assemblea és molt important perquè, a més de presentar-se el pressupost i propostes del curs, caldrà triar una nova junta directiva. Es necessiten un mínim de 3 persones que puguin comprometre’s a gestionar l’associació durant els propers dos anys. Si tens ganes i disponibilitat, però necessites més informació, posa’t en contacte amb nosaltres. És l’hora del relleu, comptem amb vosaltres!… Llegeix més»

Informació curs 2020-2021

Ja podeu trobar la informació sobre les activitats i serveis de l’AFA previstos pel curs vinent. Pel que fa als serveis, el que trobareu aquí és una proposta inicial que anirem actualitzant a mesura que s’apropi l’inici de curs, i que sempre estarà subjecta a les recomenacions sanitàries. Us recomanem que l’aneu consultant i que ens seguiu a les xarxes socials per estar al dia de tot!… Llegeix més»

Stop motion. Stay home, stay safe.

Durant aquest confinament els nostres infants de la comunitat grans han continuat desenvolupant les seves capacitats creatives, inventant, dirigint i editant els seus “Stop motion”.
Aquesta tècnica d’animació consisteix a capturar fotografies consecutives d’un objecte o objectes  movent-los una mica entre  fotografia i fotografia de manera… Llegeix més»

CONFERÈNCIES CONFINADES

Les alumnes i els alumnes de cicle superior han anat presentant les seves conferències al llarg del curs presencial. Tot i això, hi ha hagut casos en que no han tingut la possibilitat de fer-ho de manera presencial i hi ha pesones que s’han animat… Llegeix més»