Que ens toqui l’aire!

Hola!!

Avui, mentre els nens i nenes de 5è estaven apadrinant els seus arbres al pati, hi havia alumnat de 6èA fent educació física i de 6èB posant l’hort escolar ben maco!

Com ens agrada que ens toqui l’aire!

Arreglem i preparem l’hort

Els alumnes de sisè hem començat a arreglar l’hort i a pintar la tanca.

Ens està donant molt feina però estem gaudint molt d’aquesta activitat.

Com estava!!!!!!!

Ara, ens està quedant així!!!!!!

Esperem que quedi tot molt maco, ho estem fent amb molta il·lusió.
Què et sembla ?

Inici Curs 2021-22

Benvinguts al Curs 2021-22:

Avui hem retornat a l’escola. Tot i que els mestres ja hi eren de fa dies, avui ens hem retrobat amb els/les nostres alumnes.

Per molta part de l’alumnat ha estat un retrobament amb els companys i conèixer qui els acompanyarà a créixer al futur més proper.

Aquesta tarda la Maria ha donat el “tret de sortida”, ens ha anomenat els nous reptes, el “lema del curs” i ens ha presentat els/les nous alumnes i el nou professorat.

Comencem amb moltes ganes i il·lusió. Esperem a deixar de banda la maleïda COVID.

El nostre lema per aquest curs és:

BARCELONA DE MIL COLORS

Tot seguit teniu les fotografies d’aquest dia:

NOVETATS PREINSCRIPCIÓ 21-22

Per més informació, cliqueu aquí.

Feliç 2021 – Reiniciem la marxa!

Bé, ja portem uns dies en marxa. La veritat és que en teníem ganes i a sobre ens ve un trimestre amb el Carnaval per endavant. Xerinola, festa, aventures, diversió,… tot acompanyant a l’aprenentatge i la socialització.
Hem passat una setmana molt freda, amb temperatures molt… Llegeix més»