Les mestres també anem a classe

El nostre claustre segueix formant-se per poder garantir que el nostre nois i les nostres noies aprenguin i gaudeixin del procés d’aprenentatge. “Ambient d’aprenentatge a l’educació primària”
Ens reunirem amb mestres d’altres escoles cada dos dimecres fins el mes de març.

Redissenyant els espais de l’escola

Els canvis educatius empenyen les escoles a redissenyar els seus espais
L’escola porta uns anys que s’està endinsant en el canvi d’unes noves pràctiques educatives per tal d’afavorir uns aprenentatges més centrats en el treball col·lectiu i afavorir uns espais de creativitat, de llibertat, de manipulació… Llegeix més»

Reunió CREDA

Avui Dilluns 14 d’octubre, s’ha fet una reunió informativa al professorat nou a càrrec del CREDA amb la presència de la Carmen Mundet (equip directiu del CREDA), les logopedes Laia Mengual i Jennifer Montero i la Mall del centre Isabel Martínez Sánchez, per parlar de les actuacions que s’han de realitzar amb els nostres alumnes amb discapacitat auditiva.

Ajut de menjador

PERÍODE OBERT PER ATENDRE SITUACIONS SOBREVINGUDES I PER A L’ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ

Qui pot presentar la sol·licitud?

1r. Alumnes de nova incorporació

2n. Famílies amb una variació significativa en la seva situació sociofamiliar o econòmica, sol·licitant la revisió de l’expedient, quan concorrin alguna de les següents situacions:

–   Situació sobrevinguda que requereix l’atenció de Serveis Socials.

–    Unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada a causa de força major ha d’estar   degudament justificada i ha d’anar acompanyat d’una valoració social o bé de l’EAP o bé per Serveis Socials.

El termini estarà obert fins que no us informem del contrari.

Podeu passar a recollir la sol·licitud per la consergeria del centre o bé descarregar-la en aquest enllaç

Ja tenim noms!

Els diferents nivells ja han anat escollint nom per la classe. A continuació els podeu llegir i identificar. Recordem que el Cicle de Petits havia d’escollir oficis, el Cicle de Mitjans d’animals i plantes i per últim els grans estan relacionats amb el tema de la Setmana Cultural (Olimpíades i Jocs Olímpics) i el lema de l’escola d’aquest curs

(FENT EQUIP ARRIBEM MÉS LLUNY)