Trets identitaris

– Apostem per l’escola pública de qualitat
– Entenem l’educació com un procés integral, l’objectiu del qual són els nostres nens i nenes
– Treballem el pluralisme i els valors democràtics
– Eduquem en el respecte pel medi ambient
– Treballem actituds en favor de la pau
– Potenciem la igualtat de gènere
– Entenem l’educació com una tasca compartida amb les famílies
– Som una escola integradora, oberta a l’entorn i a tothom- Som una escola de reagrupament de nens i nenes sords amb modalitat oral. És per això que comptem amb l’ajut del CREDA (Centre de recursos educatius per a deficients auditius)
– Integrem les TAC (tecnologies d’aprenentatge i coneixement) a les activitats generals d’escola
– Socialitzem els nostres recursos
– Apostem per un menjador escolar sostenible en el marc de respecte pel medi i amb l’objectiu de vetllar per la salut i educació alimentària de l’alumnat.

Intentem educar una manera de fer, de ser i d’estar per formar persones capaces de poder viure, conviure i ser felices utilitzant un aprenentatge significatiu, contextualitzat al màxim en l’entorn immediat i a l’abast de cada nen, de cada nena i de cada grup.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Per poder dur a terme la nostra línia metodològica, fem activitats que reforcen i complementen el desplegament curricular:
– Sortides per la ciutat
– Activitats i excursions fora de la ciutat
– Visites a museus i exposicions
– Assistència a espectacles musicals i teatrals
– Participació en diferents actes culturals i esportius
– Celebracions de festes populars
– Projectes interdisciplinaris
– Jornades monogràfiques
– Intercanvi amb altres escoles i activitats compartides
– Colònies. Més enllà del treball interdisciplinari que s’hi fa, considerem molt importants les colònies per a la cohesió del grup i la interacció entre iguals.