Entre bambolines

El teatre, un projecte de creació que es nodreix de referents literaris d’aula i d’escola però que neix d’interessos i vivències del grup, que s’elabora com els bons plats, a foc lent i temps. Històries que reflecteixen cultura de grup i descriuen qui som, que s’emmirallen i s’inspiren en creacions d’autor per esdevenir nostres.

Suposa la descoberta i coneixença de multitud de de llenguatges que difícilment es troben amb tants i matisos  en el mateix instant: facilita jugar amb les paraules, paraules plenes de música, la llum i les ombres, la màgia, els silencis, la música, ens diverteix; se’ns presenta com una eina viva que ens serveix per comunicar emocions; ens apropa a la coneixença d’ actors, poetes, disciplines,…

El teatre és present a l’escola cada curs i a cada grup, i ens permet desplegar un ampli ventall de  continguts i de  de llenguatges. Tots hi participem  de manera activa, com un repte que estimula la implicació i obre finestres a mirades diferents amb imatges, ritmes,  música, dansa, poesia, art, llengua, vida… tot és aire que circula a l’escola i ajuda a créixer.

Articles de Teatre

OBRES DE TEATRE- CARTELLS

2 i 2 fan 3      T’IL·LUSIONARÀS        EP! ON VAS?          19 CAMINS          ANTAVIANA       BROSSIANS     L’ESPERA

DECORATS