DENIP 2022

avui a l’escola celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) que fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal.

Es practica a les escoles de tot el món, el dia 30 de gener.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no violència i la pau.

El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència”

Des de l’escola volem promoure aquests valors en l’educació de tots els nens i nenes de l’escola i avui hem fet diverses activitats; hem fet l’ARBRE DELS DESITJOS!! Cada un de nosaltres ha penjat a l’arbre un desig de pau, amor, solidaritat o respecte. Els hem compartit amb els nostres companys i companyes i els hem penjat a l’arbre. Esperem que algun dia poguem veure els nostres desitjos complerts. També hem fet un vídeo amb la cançó “Persones iguals”, desitgem que us agradi.

VOLEM UN MON DE PAU