Jornada de portes obertes 2022

Benvolgudes famílies,

com cada any per aquestes dates, arriba el moment de prendre una decisió molt important: l’escola dels nostres fills i filles.

Si en algun moment us heu plantejat portar-los a la nostra escola, ara teniu una oportunitat de conèixer-la una mica millor a les jornades de portes obertes.

Aquí trobareu tota la informació necessària per assistir-hi.

Passos a seguir:

1. Dies de portes obertes: 2 i 3 de març a les 17h.
  2. Inscriviu-vos en el següent formulari de cita prèvia a una de les dues jornades de portes obertes. INSCRIPCIÓ AL FORMULARI
  3. Visualitzeu el vídeo de l’Escola Bertí (properament).

Com funcionaran les portes obertes:

1. Hi haurà una xerrada inicial per explicar la línia general de centre.
  2. Posteriorment cada grup de 10 persones farà un recorregut pedagògic guiat per mestres de l’equip docent.
  3. Al final, hi haurà la possibilitat de formular preguntes que hagin quedat pendents de resoldre.

Us hi esperem amb moltes ganes i il·lusió!