Jornades culturals: Obrim els ulls al món

Les Jornades culturals d’aquest curs, del 10 al 12 d’abril, les dediquem a conèixer una mica més el món que ens envolta. Així doncs, sota el títol d’Obrim els ulls al món, el què intentarem aconseguir és que els alumnes coneguin una mica més les característiques, els costums, les tradicions, els jocs…dels 5 continents.

El dimarts l’escola de música ens ha preparat unes audicions de músiques del món que ens servirà com a activitat prèvia a les Jornades.  Els alumnes de la nostra escola també cantarem cançons que hem preparat a l’hora de música i anglès.

El dimecres i dijous el què farem seran activitats i tallers relacionats amb els 5 continents. Coneixerem una mica més les seves tradicions i festes, danses, llegendes i jocs.

El divendres els experts de cada continent explicaran als seus companys tot allò que han après i farem una activitat de percussió corporal amb en Santi Serratosa: Ens movem pel món.

A partir d’aquestes activitats veurem la quantitat de coses que tenim en comú i allò que tenim de diferent  amb els nens i nenes d’altres països. Aquesta diversitat és una gran riquesa que tenim i que podem compartir amb els altres. D’aquesta manera  fomentarem valors com la solidaritat, la tolerància i el respecte.