DENIP 2019

com cada 30 de gener, l’escola ha celebrat el DENIP. Aquest any el tema escollit ha estat ELS DRETS HUMANS.

A la classe hem treballat aquest tema segons el nivell dels alumnes, reflexionant sobre el fet que:

• Tots som iguals.
  • Tots tenim els mateixos drets.
  • Sempre hem de tractar als altres amb el mateix respecte amb què volem que ens tractin a nosaltres.

Després de tractar aquests temes a les aules, cada alumne ha escrit en un “post-it” una paraula, dibuix o frase que responia a la pregunta: QUAN TANQUES ELS ULLS I PENSES EN LA PAU… QUÈ HI VEUS?  I els hem enganxat en un mural  del vestíbul de l’escola.

A l’hora del pati, tots junts hem escoltat la lectura del “Manifest de la Pau“.

Tots som iguals.

Tots tenim els mateixos drets.