Halloween i Castanyada a 5è

Ja som al cicle superior i, com és tradició, hem celebrat el Halloween i la Castanyada.

Durant varies setmanes hem estat preparant les nostres històries de por. I el 31 d’octubre, les hem llegit a la resta de companys i companyes. Ha sigut molt terrorífic i, divertit a la vegada, explicar les històries en aquest ambient.

A la tarda, com també és tradició, hem menjat castanyes i hem convidat a les famílies a menjar castanyes i moniatos.

  

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut