El robot Zowi

La setmana passada vam venir els i les alumnes de l’Institut Europa, que fan l’assignatura d’APS (Aprenentatge Servei), per fer amb l’alumnat de cinquè unes sessions de robòtica.

Aquests joves, s’han preparat les sessions com si fossin ells i elles els mestres i ens endinsaran en el món de la robòtica.

A la primera sessió ens vam poder coneixer a través de diverses dinàmiques i ens van presentar en Zowi, el robot amb el qual treballarem.

Tot l’alumnat es va divertir molt i ja tenim moltes ganes que tornin a venir per fer les següents sessions conjuntes.