Google Suite per Educació

Benvolgudes famílies,

El virus de la COVID-19 ens ha fet replantejar moltes coses del nostre dia a dia, també a l’escola.

En el nostre àmbit, ens veiem amb la necessitat de tenir una alternativa virtual que permeti al nostre alumnat tenir les mateixes eines de treball, de disposar d’un espai on guardar els treballs realitzats i de tenir l’opció de trobar-nos en cas de confinament, encara que siguem tots a casa nostra.

Per això, hem creat un domini web per a l’escola: “bernatmogoda.com”.

Hem pensat que la creació d’un compte de Google Suite per al nostre alumnat, sota un domini web amb el qual podem supervisar i restringir les aplicacions del mateix, seria una molt bona opció, també en condicions normals.

Cal dir que l’alumnat només podrà fer ús de les opcions d’enviament/recepció de missatges a nivell intern de l’escola.

Així mateix, mitjançant aquests comptes, també hem vist una molt bona oportunitat de comunicació amb vosaltres, les famílies.

Ara només falta el vostre consentiment, que el podeu donar retornant emplenat el full que els tutors i les tutores hauran fet arribar als vostres fills i filles, i que també trobareu en aquest enllaç. Un cop l’alumnat hagi retornat el full, se’ls hi donarà un paper amb l’usuari i la contrasenya provisional, vàlida per al primer accés al compte. Haureu d’entrar en aquest compte des de la web www.gmail.com i, un cop dins, us demanarà que poseu una contrasenya nova que haureu de recordar.

D’altra banda, a la pàgina del personal docent de l’escola, trobareu els correus electrònics dels mestres i les mestres.