Aclariments

Benvolgudes famílies,

Davant d’informacions contradictòries que us poden haver arribat aquests dies anteriors, us fem a mans uns aclariments que ens poden ser molt útils.

Tal i com descriu el “Protocol de gestió de casos als centres educatius”, i que està en continua revisió, un cas sospitós (aquell que té simptomatologia i a qui se li ha demanat una PCR) ha de fer aïllament domiciliari, mentre està a l’espera del resultat de la prova.

Un cas sospitós comporta que els germans s’han de quedar a casa fins a tenir el resultat de la prova PCR.

Aquestes poden ser alguns casos amb els que ens podem trobar:

CAS 1. Tinc dos fills, i a la classe d’un d’ells ha hagut un positiu. El seu germà pot anar a l’escola mentre esperem el resultat de la PCR?

Sí, pot seguir anant a l’escola amb normalitat.

CAS 2. Un dels meus fills té símptomes compatibles amb la COVID-19, l’altre fill pot anar a l’escola?

No, fins a saber el resultat de la PCR. Si el resultat és negatiu podran tornar a l’escola. Si és positiu tots s’hauran de quedar a casa.

CAS 3. Sóc un pare/mare que té símptomes compatibles amb la COVID-19 i estic pendent dels resultats PCR. Els meus fills poden anar a l’escola?

No, fins que no sapiguem els resultats i que aquests siguin negatius.

Atentament,

La direcció del centre