RUTA MODERNISTA PER BARCELONA

El dilluns 24 de novembre, els nens i nenes de cicle superior vam fer una ruta modernista per Barcelona. Primer vam visitar la Sagrada Família, on vam quedar impressionats per l’arquitectura d’Antoni Gaudí i tots els seus detalls inspirats en la natura. La guia ens va explicar la història de la construcció i algunes curiositats del monument.

Després vam passejar pel Passeig de Gràcia, on vam descobrir algunes de les cases més emblemàtiques del modernisme, com la Casa Batlló, la Pedrera i la Casa Amatller entre d’altres. Vam observar les formes corbes, els mosaics de colors i els balcons de ferro forjat tan característics d’aquest estil.

Finalment, vam anar a dinar al Parc de la Ciutadella, on vam descansar i gaudir d’una estona junts després d’un matí ple d’aprenentatges.

Va ser una sortida molt interessant i diferent!

Aquí teniu unes fotos!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut