460,70€

Aquesta quantitat ha estat el total que hem recaptat durant aquest divendres 15 de desembre i que ja està ingressat al compte de la marató.

Un any més, alumnes i mestres hem gaudit tastant els cocs solidaris que mares, pares, avis, àvies i demés familiars heu cuinat.

A la tarda, hem sortit de l’escola molt ben acompanyats d’alguns familiars fent una ruta pels carrers de Riudoms.

En sortir d’escola, podíeu adquirir, a canvi d’una aportació econòmica, coca amb xocolata i guarniments elaborats pels avis de l’Onada.

Volem agrair a alumnes, mestres, familiars, ajuntament, ampa i residència l’Onada, la vostra col·laboració.

Hem demostrat que la suma d’esforços sempre dóna bons resultats!

MOLTES GRÀCIES A TOTS/ES!!!

Imatges esmorzar solidari

Imatges caminada solidària