Jornades Culturals 2018

JORNADES CULTURALS 2018

Del 24 al 27 d’abril celebrarem a l’escola les Jornades Culturals,
que enguany dediquem al tema del: MAR

Durant aquestes jornades trencarem la marxa normal de les classes per aprendre d’una manera diferent, més activa i vivencial, moltes coses sobre aquest tema.
El Mar forma part del nostre paisatge i com a tal l’hem d’aprendre a estimar i respectar. És un element que motiva els nens, té moltes sortides d’activitats i a més té molts continguts d’aprenentatge.
El dia 23 d’abril els alumnes de 6è a les 10:30 baixaran al Teatre Municipal perquè es lliuraran els Premis Mestre Sagrera. Els pares podeu assistir-hi.
A l’escola tindrà lloc, el mateix dia 23, a la Sala Multiusos, el lliurament dels Premis dels Jocs Florals i de la Biblioteca i ens agradaria molt que ens acompanyéssiu:

• Premis alumnes E. Infantil (P3,P4 i P5) i primer cicle (1r i 2n)
  • Premis alumnes 3r, 4t, 5è i 6è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *