Benvolgudes famílies

Acabem de començar un nou i singular curs, on les mesures de seguretat seran la tònica general que condicionarà el dia a dia de tot l’any. Difícil i complicada situació quan l’espera i el distanciament marca un retrobament especialment desitjat amb els nostres infants.… Llegeix més»

Experimentem amb les plantes.

Aquests dies estem treballant les plantes a quart, i per aquest motiu hem fet uns quants experiments.
El primer experiment ha estat plantar unes llavors de llenties, mongetes  i cigrons.  Hem posat cotó fluix a un pot amb la llavor i l’hem regat. Al cap d’uns… Llegeix més»

Treballem amb els Chromebooks

Els nens i nenes de 4t treballem amb els Chromebooks. Quan vam estar confinats vam aprendre a treballar al Classroom. Ara tenim llibre digital de matemàtiques i de llengua per això tenim un nou entorn digital. Avui estem aprenent a obrir i a enviar correus… Llegeix més»

Blue-Bots

Aquest curs comptem amb uns nous robots a l’escola. A més dels que ja teníem (Codi eruga, Cubetto, Robot mouse, Das&Dot, Bee-bots, Lego o 3DBot) ara podem jugar i aprendre amb els Blue-Bots. Es tracta d’unes abelles robot semblants a les Bee-Bots, però aquestes compten… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, al llarg dels propers dies farem les reunions d’inici de curs.
Donades les circumstàncies actuals les reunions es duran a terme en espais exteriors. És obligatori l’ús de mascareta i només hauria de venir un familiar a la reunió. Us recordem la importància de… Llegeix més»

L’HORA DEL CONTE

El curs presencial va acabar de sobte. Ara ens queda el record de les activitats que vam fer plegats, com és l’Hora del Conte a Educació Infantil. Aquesta activitat fa que els més petits de l’escola puguin anar a la biblioteca escolar i gaudir d’una… Llegeix més»

Procés de preinscripció 2020-2021

Benvolgudes famílies,
s’acosta el moment de la preinscripció, amb tot el que això comporta.
L’escola Josep Barceló i Matas és una escola amb una història i una trajectòria reconeguda. Una escola treballadora, plena d’il•lusions i amb ganes de compartir amb tots vosaltres el seus projectes, espais, recursos,… Llegeix més»