Teatre a sisè C

Els alumnes de sisè C, a través d’una obra de teatre, han treballat la comprensió lectora, l’expressió oral, la literatura i els valors d’una manera vivencial i lúdica.

Taller Sigues Tu!

Els alumnes de quart hem dut a terme un taller sobre l’empatia emmarcat en el projecte Sigues Tu, un projecte de Dipsalut dissenyat per entrenar les habilitats per a la vida d’infants i adolescents.
A l’aula treballem cada setmana amb l’àlbum de l’aventura de la vida,… Llegeix més»

Jocs de taula matemàtics

Aquesta setmana els nens i nenes de tercer hem treballat les matemàtiques d’una manera més dinàmica i vivencial a partir de racons amb jocs de taula matemàtics. Hem practicat les taules de multiplicar, sumes, restes i formes geomètriques amb diferents materials com ara: el… Llegeix més»

Hotels per insectes

Els de 5è construïm hotels per insectes!
Els nens i nenes de 5è hem estat construint un hotel per insectes al nostre pati.
Per fer-lo, hem treballat en grups de 4-5 persones i hem consensuat les decisions a prendre, ens hem distribuït les tasques i hem treballat… Llegeix més»

UN DESEMBRE PLE DE SORPRESES

El desembre ha arribat i un nou calendari ens ha portat.
S’acosta el Nadal i una manera de saber quants dies queden és a través del calendari d’advent. Amb ell estem aprenent molts conceptes com el pas del temps, els números, els dies de la setmana…… Llegeix més»

Sentim Palafrugell

Els infants de tercer aprofitant que estem fent el projecte “Sentim Palafrugell” hem après i investigat com és el fons marí de les nostra costa. Hem vist vídeos de quins animals i plantes i viuen i hem après espècies que hi viuen com ara el lluç, la sardina,la tonyina, el peix espasa, les gambes, els calamars, les cintes,… Llegeix més»

Tió a primer

Aquesta setmana, els nens i nenes de primer hem anat a buscar el tió. Per poder-lo trobar, hem hagut de fer una gimkana i l’hem trobat a l’hort.
Cada dia li donem menjar a veure si ens caga moltes coses!!… Llegeix més»

LES NOSTRES MASCOTES

A p3 us volem presentar les mascotes de la nostra classe.
Des de que van arribar, ens ajuden a treballar dia a dia!
A p3 A tenim la LLUNA, una oreneta.
I a p3B tenim la PUNXETA, una guineu.
Un dia vam trobar pistes a la classe i vam… Llegeix més»

LES NOSTRES EMOCIONS…

Aquest curs estem descobrint i treballant les nostres emocions. Hem començat amb l’emoció de la por.
El primer dia vam explicar què era el que ens feia por a nosaltres i què podíem fer per solucionar-ho. Per tal que les pors no tornin a sortir, les… Llegeix més»

Calendari d’advent 2020

Aquest Nadal des de l’escola hem preparat un calendari d’advent molt especial.

Si feu clic a l’icona   podreu veure la nadala d’un curs. Però haureu de tenir una mica de paciència. És un caledari d’advent, així que una cada dia. Esperem que us agradin!

Projecte Rossinyol

L’escola Barceló i Matas com cada any s’afegeix al Projecte Rossinyol.
Un projecte d’integració cultural, social i lingüística que es basa en la relació entre un estudiant de la universitat de Girona i un estudiant de primària d’origen estranger. Aquest any el gaudirà l’alumna Hajar, que… Llegeix més»

Excursió a Mas Rumbau

Els nens i nenes de 1r, vam anar a la granja del Mas Rumbau.
Un cop allà, vam visitar la granja, vam donar menjar als animals i vam fer un taller de plantes aromàtiques.
Tot fent una gimkana pel bosc, vam aconseguir un premi; el llibre d’en… Llegeix més»