Aula PT

Des de l’aula de pedagogia terapèutica reforcem aquells continguts curriculars on l’alumnat presenta més dificultats. Ho fem d’una manera vivencial, funcional i lúdica, perquè aprendre també pot ser divertit!… Llegeix més»

Kandinsky (P5)

Aquest mes, els conills i els esquirols de P5 hem treballat les circumferències a través de l’art de Kandinsky.
Vam començar amb un cercle al mig del paper i cada vegada els fèiem més grans amb diferents colors!! Amb la combinació de colors i el treball… Llegeix més»

Alquimista a la cuina (tercer)

La setmana passada els nens i nenes de tercer vam anar a l’oficina de turisme de Palafrugell i vam realitzar el taller Alquimista a la cuina. Van poder veure la importància de la gastronomia del nostre territori, conèixer com van arribar les primeres espècies, experimentar… Llegeix més»

Creem el nostre propi cub (P5)