Benvolgudes famílies,

Acabem de començar un nou i singular curs, on les mesures de seguretat seran la tònica general que condicionarà el dia a dia de tot l’any. Difícil i complicada situació quan l’espera i el distanciament marca un retrobament especialment desitjat amb els nostres infants.

Es barregen emocions i sentiments segrestats per un desagradable i estressant confinament, però això no ens ha de fer por perquè la il·lusió i les ganes són més fortes que qualsevol altra cosa.

Estem immersos en una època de transformació, de successos que es recordaran en els llibres de història, durant molts i molts anys. Malgrat tot,  no podem perdre l’essència humana, estic segura que serem  capaços de superar  aquests entrebancs. Haurem viscut un mal son que ens ha d’ensenyar a pensar, actuar i viure d’una altra manera.

Nosaltres fidels al nostre compromís continuarem donant el millor de nosaltres. Intentarem que aquests dies siguin alegres, plens d’afecte i amor, però hem d’actuar amb responsabilitat ara i la resta de curs. Moltes de les activitats que el nostre centre portava a terme no es podran fer, ja que aquest any caldrà actuar de manera diferent. Ara bé, a canvi estem planificant d’altres que de ben segur seran molt útils i significatives per als nostres nens i nenes.

Estimar és cuidar, necessitem tornar, però per a quedar-nos. Per això portem pràcticament tot l’estiu treballant en el Protocol COVID19, que serà aprovat en breu i del qual informarem en les reunions d’inici de curs.

Com sempre, la nostra escola treballa en tots aquells aspectes que marca la Llei i publicarà i difondrà tota la informació que sigui d’interès i necessària tant per a les famílies com per al personal del centre.

A través de la pàgina web, instagram, facebook i whatsapps de les mares/pares delegats us anirà arribant les notícies.

El curs començarà el 14 de setembre, però abans volem informar en persona de totes aquelles coses relacionades amb l’organització de les entrades i sortides, tutories, desplaçaments pel centre, lavabos, neteja, patis, menjador, aula matinal,…per tal de resoldre tots els dubtes que tingueu.

Demanem paciència per les decisions que anem prenent, poden ser d’un dia per l’altre. Les circumstàncies marcaran  les actuacions. Penseu que el nostre objectiu no és cap altre que vetllar per la seguretat dels nostres nens i nenes així com de l’equip docent i no docent.

Us demanem actuar amb responsabilitat tant dins com fora del centre.

Responsabilitat, cooperació, respecte i paciència, tot sortirà bé si estem junt@s.

Paqui Cruz

Directora de l’escola

4 de setembre de 2020

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies, al llarg dels propers dies farem les reunions d’inici de curs.
Donades les circumstàncies actuals les reunions es duran a terme en espais exteriors. És obligatori l’ús de mascareta i només hauria de venir un familiar a la reunió. Us recordem la importància de… Llegeix més»

L’HORA DEL CONTE

El curs presencial va acabar de sobte. Ara ens queda el record de les activitats que vam fer plegats, com és l’Hora del Conte a Educació Infantil. Aquesta activitat fa que els més petits de l’escola puguin anar a la biblioteca escolar i gaudir d’una… Llegeix més»

Procés de preinscripció 2020-2021

Benvolgudes famílies,
s’acosta el moment de la preinscripció, amb tot el que això comporta.
L’escola Josep Barceló i Matas és una escola amb una història i una trajectòria reconeguda. Una escola treballadora, plena d’il•lusions i amb ganes de compartir amb tots vosaltres el seus projectes, espais, recursos,… Llegeix més»

INFORMACIONS SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ 20-21

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021
Benvolgudes famílies,
Com bé sabeu, la crisi sanitària ocasionada per la covid-19 va ocasionar la suspensió del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes, regulat mitjançant la Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aprovaven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als… Llegeix més»

EL TREBALL PER AMBIENTS

L’APRENENTATGE PER AMBIENTS
Els nens i nenes d’infantil treballen per ambients:
El treball per ambients té com a principal objectiu el foment de l’aprenentatge espontani i lliure a partir de la motivació dels infants. Aquests espais afavoreixen les situacioins d’aprenentatge on els infants participen de manera activa,… Llegeix més»

ELS INFANTS DE L’ESCOLA APRENEN

Benvolgudes famílies,
Continuem amb la presentació de la nostra escola. Esperem que us sigui entenedora i clara.
Com podreu veure, creiem fermament que la part emocial no està renyida amb la de continguts, la d’innovació i tecnologies. Totes elles són necessàries i poden conviure i complementar-se sense… Llegeix més»