PORTES OBERTES!!

El proper 15 de març s’obre el període de preinscripció escolar (del 15 al 24), així que ja hem preparat les portes obertes d’aquest any.

En aquesta web trobareu tota la informació sobre la PREINSCRIPCIÓ 2021-2022 i aquí teniu una guia informativa per la preinscripció en línia i matrícula.

El dia 26 de febrer a les 19h reunió virtual (meet.google.com/ioh-yzoa-wqa)

Visites presencials els dies 3 i 4 de març a les 16:30h. Podeu reservar plaça per telèfon (972 300 924) o per mail (b7002491@xtec.cat)

Observem els ametllers

Els infants de P5 aquest mes estem treballant la següent dita: PEL FEBRER, TREU EL CAP L’AMETLLER. Ara ja ens la sabem, però volíem veure un ametller florit amb els nostres propis ulls. Així que el passat 19 de febrer, vam sortir al pati a… Llegeix més»

Pregó de Carnestoltes!

Aquest matí el Rei Carnestoltes i el seus ajudants ens han vingut a visitar a les classes.
Ens han llegit el pregó i ens han donat les consignes per la propera setmana.
PREGÓ CARNESTOLTES
Bon dia nens i nenes,
mestres i companys,
soc el carnestoltes
i ja ha passat un any.
Ja… Llegeix més»

Mesurem a segon!

Aquest segon trimestre a segon treballarem la mesura, i hem començat per la longitud i el temps. Ho fem de manera manipulativa. Aprenem més i ens ho passem molt bé! Us deixem un recull de fotos perquè veieu com ho fem.

Dia de la Pau

Una altra activitat que vam dur a terme el dia de la Pau tots els alumnes de l’escola va ser elaborar un mural conjunt amb el missatge “SOS tots som refugiats”. Una vegada fet tots els cursos vam fer-nos una foto. Aquí us deixem un… Llegeix més»

Dia de la Pau

Una vegada més celebrem a l’escola el dia de la Pau, donades les circumstàncies no hem pogut fer activitats conjuntes, però hem fet uns vídeos on participa tot l’alumnat. Esperem que us agradin.

Podeu veure els vídeos sencers de totes les classes fent clic aquí!

Teatre a sisè C

Els alumnes de sisè C, a través d’una obra de teatre, han treballat la comprensió lectora, l’expressió oral, la literatura i els valors d’una manera vivencial i lúdica.

Taller Sigues Tu!

Els alumnes de quart hem dut a terme un taller sobre l’empatia emmarcat en el projecte Sigues Tu, un projecte de Dipsalut dissenyat per entrenar les habilitats per a la vida d’infants i adolescents.
A l’aula treballem cada setmana amb l’àlbum de l’aventura de la vida,… Llegeix més»

Jocs de taula matemàtics

Aquesta setmana els nens i nenes de tercer hem treballat les matemàtiques d’una manera més dinàmica i vivencial a partir de racons amb jocs de taula matemàtics. Hem practicat les taules de multiplicar, sumes, restes i formes geomètriques amb diferents materials com ara: el… Llegeix més»

Hotels per insectes

Els de 5è construïm hotels per insectes!
Els nens i nenes de 5è hem estat construint un hotel per insectes al nostre pati.
Per fer-lo, hem treballat en grups de 4-5 persones i hem consensuat les decisions a prendre, ens hem distribuït les tasques i hem treballat… Llegeix més»

UN DESEMBRE PLE DE SORPRESES

El desembre ha arribat i un nou calendari ens ha portat.
S’acosta el Nadal i una manera de saber quants dies queden és a través del calendari d’advent. Amb ell estem aprenent molts conceptes com el pas del temps, els números, els dies de la setmana…… Llegeix més»

Sentim Palafrugell

Els infants de tercer aprofitant que estem fent el projecte “Sentim Palafrugell” hem après i investigat com és el fons marí de les nostra costa. Hem vist vídeos de quins animals i plantes i viuen i hem après espècies que hi viuen com ara el lluç, la sardina,la tonyina, el peix espasa, les gambes, els calamars, les cintes,… Llegeix més»

Tió a primer

Aquesta setmana, els nens i nenes de primer hem anat a buscar el tió. Per poder-lo trobar, hem hagut de fer una gimkana i l’hem trobat a l’hort.
Cada dia li donem menjar a veure si ens caga moltes coses!!… Llegeix més»

LES NOSTRES MASCOTES

A p3 us volem presentar les mascotes de la nostra classe.
Des de que van arribar, ens ajuden a treballar dia a dia!
A p3 A tenim la LLUNA, una oreneta.
I a p3B tenim la PUNXETA, una guineu.
Un dia vam trobar pistes a la classe i vam… Llegeix més»