Calendari d’advent 2020

Aquest Nadal des de l’escola hem preparat un calendari d’advent molt especial.

Si feu clic a l’icona   podreu veure la nadala d’un curs. Però haureu de tenir una mica de paciència. És un caledari d’advent, així que una cada dia. Esperem que us agradin!

Projecte Rossinyol

L’escola Barceló i Matas com cada any s’afegeix al Projecte Rossinyol.
Un projecte d’integració cultural, social i lingüística que es basa en la relació entre un estudiant de la universitat de Girona i un estudiant de primària d’origen estranger. Aquest any el gaudirà l’alumna Hajar, que… Llegeix més»

Excursió a Mas Rumbau

Els nens i nenes de 1r, vam anar a la granja del Mas Rumbau.
Un cop allà, vam visitar la granja, vam donar menjar als animals i vam fer un taller de plantes aromàtiques.
Tot fent una gimkana pel bosc, vam aconseguir un premi; el llibre d’en… Llegeix més»

Inici de curs a P4

L’inici d’aquest curs està sent molt especial! Els nens i nenes de 4 anys teníem moltes de ganes de retrobar-nos a l’escola, jugar junts i  tornar a veure a tots els adults que ens acompanyen.
Els primers dies vam dedicar temps per jugar junts i ubicar-nos… Llegeix més»

Els colors de la tardor

Les nenes i els nens de 1 hem observat els colors de la tardor, VERMELL, MARRÓ, TARONJA, GROC i VERD FOSC.
Hem fet uns arbres amb pintura i hem treballat les cançons pel dia de la castanyera i també…. Halloween! Ens ho hem passat pipa!

Dansa de la Castanyera

Aquest any els alumnes de tota l’escola hem preparat una dansa: La castanyera, i com que no podem ballar junts, hem fet aquest vídeo. Esperem que us agradi!

Castanyada 2020

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 30 d’octubre a l’escola celebrarem la festa de la tardor! Durant el dia realitzarem activitats relacionades amb la tardor: manualitats, danses, jocs…
Degut a les actuals restriccions pel Covid-19 no es podran dur a terme les danses de tardor com fèiem fins… Llegeix més»

Anglès i robòtica a P5

LET’S DO ENGLISH!!
Aquest curs, tenim com a novetat, fer un dia a la setmana el bon dia en anglès. Amb el teacher Joan, aprenem a saludar, a veure el temps que fa…a més, ens ensenya moltes cançons i molts de jocs en anglès!!!
Ens encanta quan… Llegeix més»

Treballem amb les noves tecnologies

Aquest any treballem les matemàtiques i la llengua catalana amb les llicències TEIDE.
Ens adaptem a les noves tecnologies, a l’aula amb la pissarra digital i els crombooks i, també des de casa, amb els nostres dispositius.

Gianni Rodari

Aprofitant que el 23 d’octubre es va celebrar el centenari de Gianni Rodari vam explicar qui va ser Gianni Rodari, quins premis va guanyar, quins llibres va escriure… A més, vam llegir el llibre “Els negocis del senyor gat” i vam escriure el poema “La… Llegeix més»

Experimentem amb les plantes.

Aquests dies estem treballant les plantes a quart, i per aquest motiu hem fet uns quants experiments.
El primer experiment ha estat plantar unes llavors de llenties, mongetes  i cigrons.  Hem posat cotó fluix a un pot amb la llavor i l’hem regat. Al cap d’uns… Llegeix més»

Benvolgudes famílies

Acabem de començar un nou i singular curs, on les mesures de seguretat seran la tònica general que condicionarà el dia a dia de tot l’any. Difícil i complicada situació quan l’espera i el distanciament marca un retrobament especialment desitjat amb els nostres infants.… Llegeix més»