CAMPANYA AMB IMATGES: “escuts solidaris”

Els agents, en Jaume i en Joan, de la Policia Local de Palafrugell expliquen als alumnes de l’Escola Josep Barceló i Matas la campanya “escuts solidaris”. L’objectiu de la campanya es recollir fons pel nou Pediàtric Càncer Center de l’Hospital Sant Joan de Déu. “Pels valents” es tracta de recaptar fons per a l’edificació d’aquest hospital infantil pel tractament del càncer als infants a nivell mundial. Es demana una aportació de 4 euros per l’escut solidari.
L’escut porta una cola termoadhesiva al dors, que permet fixar-ho a qualsevol peça de roba simplement passant-li la planxa. D’aquesta manera, es pot enganxar fàcilment a camises, dessuadores o motxilles, han informat les fonts municipals.

Els alumnes de tota l’escola se senten concernits i amb les seves famílies faran aportacions per fer realitat aquest nou projecte en benefici dels infants