AMPA: Parada de Sant Jordi 2018

L’ Associació de Mares i Pares de l’escola Josep Barceló i Matas varen organitzar la Parada de Sant Jordi per promocionar el llibre com a eina de lectura i formació i al mateix temps la venda de roses, llibres de segona mà i treballs manuals. La venda del material està destinada a afavorir les activitats que organitza el centre educatiu en benefici de tot l’alumnat. Un grup nombrós de mares i pares varen atendre al llarg del dia la visita d’infants, alumnes de Primària, estudiants de Secundària i Batxillerat i públic en general. Es encomiable la seva tasca en benefici de l’educació i formació del jovent de la nostra Vila.