Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge del centre educatiu.

La majoria d’informacions i circulars de l’escola es fan arribar a les famílies via e-mail. Per tant és molt important que les famílies facilitin un correu electrònic al centre i que el consultin amb regularitat.

El centre disposa de xarxa NODES, lloc des del qual les famílies poden veure les fotografies, vídeos i documents que el tutor/a del grup comparteix.

En aquest enllaç podeu visitar els antics blocs de l’escola, però actualment tota la informació la compartim a través de la web.

També podeu veure les activitats i sortides que es van realitzant a l’escola a través de les xarxes socials Instagram i Facebook.